söndag 13 september 2009

irriterad..

Har en sån där surdag idag! Har haft ont i huvudet sen jag vaknade och detta gör inte saken bättre..
Saker som gjort mig irriterad:
# Att micke städade bilen i timmar idag igen!!( trodde han skulle bli klar igår när han höll på i 3 timmar)
# Att micke använt upp mitt shampoo
# Att melwin gnällde skitmycket idag..
# Att jag bara har städat och lagat mat idag.. skitkul!
# Att det nu är lika stökigt och skitigt igen..
# Att micke tog med sig diskmedlet in i duschen för att få bort olja.. å lämnade det där!!
# Att jag inte har nå pengar
# Att micke började gnälla nu på kvällen över hur trött han var och att han FAKTISKT måste gå och lägga sig för han ska JU UPP OCH JOBBA!
# Micke i allmänhet tror jag!!

1 kommentar:

  1. detta kanske inte meningen att vara ett roligt blogginlägg men jag kan inte låta bli att fnissa. SÅ klart åt din irritation mot Micke.......!!!! ;)

    SvaraRadera