onsdag 17 februari 2010

Nattbloggar igen..

Micke jobbar natt igen så jag har lite nattblues som vanligt! Dagarna han är ledig på går för fort... som tur är så jobbar han bara 4 nätter.. sen är han ledig i 7 dagar igen. Värre blir det nästa månad.. då jobbar han alla helger utom en, plus massor av vardagarna oxå.... som tur var valde hans bror å hans tjej den enda lediga helgen till att ha dop på, annars hade vi missat det!
Fattar inte varför jag tycker det är så jobbigt med att Micke jobbar nu!? Han har ju alltid jobbat! Visst han har aldrig jobbat så lååånga dagar men ändå!
Men det jobbigaste just nu är helt klart att få till dagens alla måsten.. bara det här med matlagning har blivit skitstressigt! Hoppas jag vänjer mig snart å kan hitta bra rutiner i det hela!

Melle-pelle sover i sin säng här brevid å jag önskar att jag kunde va sova-redo.. men jag har för mycket kaos i huvudet för att kunna sova! Alla måsten snurrar runt där inne.. tom disken som står kvar därnere i köket får mig att må piss!! Vill ha det fint å rent hemma.. men jag orkade bara inte ikväll! Suck!

Jaja! Ska ta upp min bok och se om den kan söva mig! Om inte annat så kan jag ju slå den hårt i huvudet på mig själv.. det kanske funkar.. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar