måndag 8 februari 2010

Bitterfitta!

Ja det är vad jag känner mig som idag! Mickes långa arbetsdagar börjar ta ut sin rätt på mig!! Konstigt, för det borde ju va Micke de drabbar mest! Men nä! Han har nu jobbat många dagar tätt och jag hinner fan inte med nått här hemma! Melwin sover dåligt igen och därför jag oxå såklart.. Jag ska hinna tvätta, diska, ta hand om Winni, laga mat, diska igen, tömma kattlådan, skotta snö mm mm.. detta gör att jag inte orkar umgås med vänner (mina eller Melwins) lika mycket som jag skulle vilja!
Å jag kan ju inte kräva att micke ska ställa sig å diska å städa när han kommer hem kl 19 på kvällen och då har 2 timmar på sig att va med sin son! Han jobbar ju 6-18! eller 18-06!
Nja det känns bara extra tufft idag! Är sååå less bara.. var nyss tvungen att diska för att kunna få plats att laga mat..
Äh ska sluta gnälla nu å gå och laga mat!!! Suck! Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar