fredag 26 februari 2010

Fredag....

Har haft en supertrevlig dag i Västerås med Johanna och Ramona.. min underbara sambo hade fört över pengar till mig så jag kunde köpa ny Bh och matchande trosor på Change. det är ju inte direkt billigt att köpa "tutthållare" när man har min storlek! Så det blev 500 för bhn och 500 för två par trosor minus 20% i clubrabatt.. så kalaset slutade på 800 kr! Sen strosade vi runt i andra butiker.. å så händer DET! Vi går in på skopunkten!!!! Å där hänger de.. svarta stövlar som ropar mitt namn!!! Hade kostat 500 nu 199! Ja vad ska man göra!! Å så ser jag Johannas blick!! Hon vill oxå HA dem!! Så vi köper ett par var å jag betalar för båda.. då fick vi ett par för halva priset.. å så 10% till i rabatt om man gick med i deras club, vilket jag självklart gjorde! Så vi betalade i slutändan bara ca 140 kr var för dem! :) När vi all var trötta och hade ont i fötterna så begav vi oss hem till "byn" haha!
Nu sitter jag å tittar på min sambo (och hans rörmokarskåra) som håller på att sätta upp vår tv på väggen... På tv visas Hajen!! Cult! Snart ska vi sova!
I morrn är det Lördag och om allt går som det ska så ska vi träffa vänner som vi inte sett på lääääänge! :)


1 kommentar: