tisdag 9 februari 2010

Kattkiss!!!

När jag kom upp i morse så möttes jag av en vidrig stank i trappan påväg ner till hallen.. Kattkiss! Hankattkiss!! Faaaaaaaan! Varje vårvinter så har vi samma problem.. en tuffsig ,stor, grå skitkatt markerar vårt hus!! Alltid på entredörren!! Å så smiter den "underbara" stanken in under dörren å förpestar vår hall! Vi har prövat allt.. peppar, citron, klorin, å flera sorter av "skrämma-bort-katter-medel"!! Jag älskar katter å har ju en underbar liten donna själv.. men jag förstår mig inte på dem som inte kastrerar sina djur! Ska man inte avla på dem så är det ju faktiskt smart och inte alls dyrt att få dem "fixade" på Strömsholms djursjukhus!
Det gör mig så irriterad ,som ansvarsfull kattägare ,att behöva stå ut med detta varje vår!!!!!

min lilla prinsessa Sally som BARA kissar på kattlådan!!!!

1 kommentar:

  1. Har du provat med kaffesump? Läst att de ska fungera.

    SvaraRadera