lördag 13 februari 2010

i ett litet hus just nu...

Bank bank!! Ljudet av renovering!! :) Underbart! Inte för att det kommer synas så mycket vad som blivit gjort, för det är bara grovarbete, men det händer i alla fall nått där inne!
Själv har jag rensat ur sonens garderob.. nu ekar det i den.. Å jag som trodde att han hade kläder nu ju!! Men jag tror det kommer lite ärvda kläder från syster i morrn!

Jag har dessutom plockat bort julen! Ja, ni läste rätt!! Hahahaha! Julgardinerna hänger fortfarande kvar i köket... men det får de göra tills vi får lön denna månad.. då ska jag köpa hem nya gardiner att hänga upp!

Saknar min lilla kille.. hörde honom busa med morfar när jag pratade i telefonen med mamma idag.. fick winni-puss-absinens :( Men han kommer ju hem i morrn! :)

Nu ska jag dammsuga lite! Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar