söndag 21 februari 2010

min helg..

Melwin har varit helt upp och ner å BARA gnällt.. Trodde han skulle bli sjuk, men det har inte blivit nått.. bara extrem gnällsjuka!
Igår kom Johanna hit å kollade på melodifestivalen med mig å gnällisen..det var så trevligt att ha henne här.. å det tyckte nog gnällisen oxå för nu fanns det ju två som han kunde kräva uppmärksamhet ifrån!!  :)
Han diggar Johanna och hon fick tom ett namn, Nenne!
Vi åt tacopaj tills vi höll på att spy.. inte blev det bättre av att tokdansa med Melwin till låtarna på tvn!! Men han blev ju glad av det så vad gör man inte!

Idag skulle jag ha gått på Tupperwareparty hos Nitja, men jag hade sån huvudvärk att jag stannade hemma :(
Nu sitter jag å Micke å tittar på "Its always sunny in Philadelphia" ´men vi ska snart sova! I morgon börjar en familjvecka igen!! :) Woohoo! 7 dagar tillsammans! Me and my boys!(and the cat!)

Alltså om nån vill leka med mig så gör jag det gärna.. jag sitter ju inte ihop med  Micke bara för att han är ledig! ;)

3 kommentarer:

  1. Tack själv vännen! Nästa gång hoppas vi på att det är något bättre väder! Tur att jag fick skjuts hem iallafall. Hade nog inte klarat mig hela vägen hem, utan blivit översnöad. Ge Winnie en stooor puss från Nenne! :)

    SvaraRadera
  2. Men du, om ni inte har han upp och ner - tror du inte han blir gladare då?!? ;)
    Förstår din frustration till fullo..
    Här hemma biter dock inte gråt och tandagnissel..
    Utan är man en gnällspik, så har man ett rum att vara i..
    Funkar perfekt - i denna familj..
    Men det är inte alla som klarar av det..
    Keep up the good work.. =)

    SvaraRadera
  3. Hör gärna av dig om ni inte sitter ihop! ☺
    Men bara om du vill...

    SvaraRadera