söndag 30 januari 2011

Tillfredsställd!

Har fått shoppa för första gången på EVIGHETER!!!  Melwin behövde nya kläder och allt mitt vardagssmink var slut! Så jag hängde på (tokgravida) Stina in till Västerås där vi båda kunde ge efter för lite shoppinglustar! :) Jag kom hem med följande:
  • två par byxor, två tröjor, nya stumpor och en pyjamas till Melle
  • ett linne och ett par leggings till mig
  • en mascara, underlagskräm och puder (alla produkter jag använder var på rea! kanon!!)
  • en märkpenna ,så jag kan märka alla Melles kläder så fröknarna på hans dagis blir nöjda.
  • vägg/fönsterstickers som reades ut på Panduro. Såå fina!
Det var sååååå mycket mer jag ville köpa men jag lät bli!! Duktig!!! ;)
Tack Stina för en trevlig dag! Du kämpade på bra med magen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar