torsdag 13 januari 2011

Dryg natt och ändrade planer..

Melwin somnade kl 21 igår men vaknade flera ggr och ropade på mig! Som vanligt hade jag själv svårt att somna.. Tror jag somnade runt 2.. sen vaknade Melwin kl 3 och ville upp till mig! Tyvärr så somnade han inte om förrän kl 5 ca! Zzzz! Sen har han knölat och bökat resten av natten! Min man kan sova fast vår son sparkar honom i ryggen och skallar honom när han vill dela kudde! Men det kan inte jag! Så jag har inte sovit mycket i natt! Därför bestämde jag att Melwin fick hoppa över dagis idag! Han är dessutom hostig och lite snorig igen.. hoppas det inte blir värre! Vill att min lilla kille ska få vara frisk nu!!!!!!

Hade tänkt ta en te med Emy på Åsby och hoppas nu vi kan göra det i morgon i stället! Skulle vara skönt att få prata av sig lite med en annan vuxen! Jag har haft mycket ångest senaste veckan!! Allt bara snurrar i huvudet på mig! Vet inte vart jag ska börja nysta upp någonstans! Hatar att inte få vara grubbelfri.. bara en liten stund!! Bara en liten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar