tisdag 25 januari 2011

Hur gick det med listan!?

Jag hann mycket på listan jag skrev förra veckan! :)
Det enda jag inte gjorde var att plantera om pelargonerna! Hade inte råd att köpa jord!
Men vi tog verkligen till vara på tiden hela familjen och nu har Micke kört igång sin jobbvecka igen!

Melwin har återgått till sitt gamla schema på dagis .. dvs tis-tors 5 tim/dag! Skönt! När han gick mån-fre 3 tim/dag så hann jag ingenting! Hann bara hem å äta lunch ,så var det dax att hämta honom igen!
Var lite orolig över hur han skulle reagera på att sova på dagis igen.. men det gick bara bra! :)
Han hade så roligt när jag kom och skulle hämta att han inte ville gå hem! Som tur var så kunde jag muta honom med chokladbollar han bakat med sin nya fröken! :)
Jag är så nöjd med Melwin dagis och fröknar! Man känner sig så trygg med att han honom där! Så tack alla fröknar på Gläntan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar