måndag 31 januari 2011

Nattugglan!

Jag är såå trött men kan inte sova! Micke jobbar natt och jag sitter och tittar på Skenet bedrar. Jag är rätt säker på att jag fått bihåleinflammation! Snoret vill inte försvinna och jag har skitont i bihålorna och det känns som om mina ögon ska ploppa ut ur huvudet på mig! Så jag använder nu min nässköljare flitigt! Många tror att det är läskig, men det är det absolut inte! Det känns skönt efteråt å det är alltid lika spännande att se vad som spolas ut! ;) hehe!
Melwin har inte varit på topp ikväll! Vet inte varför men han har inte riktigt orkat med sig själv! :( Han har varit såå frustrerad när det inte gått som han vill på en gång! Det är otroligt vad det kan svänga från dag till dag! Men han är ändå min prins! Han är sååå klok! Å sååå gooo! Åhhh vad jag ÄLSKAR honom!
Nä nu ska jag göra ett sömnförsök! Håll tummarna! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar