måndag 2 november 2009

Pyspunka!

Luften har gått ur mig idag! Men det är väll som vanligt när Micke jobbar eftermiddag och det är Måndag! Vill bara att denna vecka ska gå! Ska på 40-årsfest i helgen, men förutom det så har jag just nu INGENTING roligt att se fram emot! Å jag mår alltid bättre när jag har en morot som lockar! Julen känns för långt bort och jag har inga pengar att shoppa saker för heller så... Äh jag skriver inget mer idag!
Ska gå och lägga mig brevid min son nu, han lär snart vakna igen.. Han har ont i munnen och har gnällt hela dagen plus lite matvägran å trotts på det! Lovely!

Natti / Bitterfittan

2 kommentarer:

  1. kan vi inte fixa nåt att se fram emot då? typ en tjejkväll med en massa mys? skulle va skoj iallafall! :D

    SvaraRadera
  2. Ah. Har hon flyttat in där med, Bitterfittan!?!

    Ja en tjej kväll med en massa tok!

    Puss och kram
    /Sanna

    SvaraRadera