lördag 14 november 2009

Gooood morgon :)

I natt sov vi för första gången, på flera månader, hela familjen i samma rum :)
Folk tycker nog vi är konstiga som sover varannan vecka med Melwin och varannan i gästrummet!!... Men vi har inte haft nått val! Melwin har ju sömnproblem och både jag å min sambo snarkar.. Så man sover skitdåligt om alla sover ihop! Åh jag blir helt kocko om jag inte får sova.. Jag fick dessutom råd om att göra så här från min läkare som vet hur viktigt sömn är för en sån som mig, haha! En som själv har sömnstörningar och har lätt för att hamna i "svackor"!

Det har funkat jättebra att sova isär, men igår längtade jag såå mycket efter att få sova med Micke :)
Så vi sov allihop (Melwin från ca 03) i samma säng! Åh jag sova faktiskt riktigt bra och det var såååååå mysigt att vakna med mina killar hos mig!

Nu sitter jag å väntar på att de ska komma hem från affären så jag kan fixa kvällsmat.

Love my boys!

1 kommentar:

  1. Mysigt!! Det är så tråkigt och vakna upp själv.

    Fint tema på bloggen :) Det svarta var så tråkigt, nu är det ljust och härligt .)

    SvaraRadera