söndag 8 november 2009

Party party!

Grattade min svåger igår i Norberg.. somnade kl 05 (och hälpte sen till å städa lokalen på fm) så jag är lite trött.. men f_n va kul jag hade! Det var en trevlig fest med en bra blandning på folk :)
Min svåger å hans band 7 miles between spelade och det bjöds på god mat å ööööl!
Både jag och Micke hade en toppenkväll.. det kom vi fram till när vi sågs när vi skulle gå hem, för vi sågs knappt under kvällen! haha!
Jag sov dessutom ganska bra fast jag sov i min systers spökhus ;)!

Nä nu ska jag gå och joina min son som redan snusar sött, han är helt slut efter en bushelg med kusinen Gabriel hos mormor och morfar :)

Imorrn är det MÅNDAG!! Urrrrk! Undrar om denna vecka bjuder på nått kul?

Natti "alla" som läser! :)

1 kommentar:

  1. Hmm, jag vet hur "lugna" deras fester kan vara..
    Speciellt om de tycker att man ska äta frukten i bålen - som inte innehåller alkohol..
    Vi skulle ju faktiskt inte festa..
    Ha ha ha..
    Säger bara: "Bye bye kryckor".. *fnissar*

    SvaraRadera