tisdag 3 november 2009

Hjärnan..

Ibland undrar jag vad som pågår i mitt huvud när jag sover! Jag har alltid haft lätt att minnas det jag drömmer.. och det kanske är på gott och ont! För ibland börjar jag fundera hur det står till när jag vaknar! Haha!

Som i natt! ena stunden är jag i framtiden,fast jag är yngre!! Med mig har jag Anneli och Chatrine, mina tjejer från gymnasiet! Å det nog i den åldern vi är!
Vi lever i en tuff värld och vi gömmer oss från onda i hemliga gångar! haha!

I nästa sekund är jag på studentkryssningen och ligger i en hytt och hånglar med en kille från klassen! (detta hände på riktiga kryssningen! haha!) Å in i hytten kommer en annan klasskompis och ropar att han vill hångla med Anneli! (detta hände oxå! haha!)

Sen är jag tillbaka i framtidsvärlden och där är även hånglet, men han tillhör våra motståndare och vi får därför inte ses! haha!

Jamen ni fattar väll att jag funderar hur det står till lixom! Går ju inte direkt runt å tänker på gymnasietiden vaje dag! haha

Nä nu ska jag gå och sova! Får väll se vilka jag hånglar med inatt! haha!

2 kommentarer:

  1. Haha, nu vill jag veta vilka dessa pojkar var!! *Nyfiken som fan* Jag gick ju oxå i klassen, så lite rätt har man ju att veta! :-D Kramen

    SvaraRadera