fredag 7 augusti 2009

tankeställare..

Igår tänkte jag skriva massa gnäll här i ett inlägg! Gnäll på värmen, vaknätter, myggbett och huvudvärk.. men så läste jag stinas blogg! Där hon skrev att dessa saker bara är skitsaker och att hon är så lycklig över att leva här och nu! Åh då tänkte jag genast om, för du har fan rätt gumman.. jag ska inte gnälla över skitsaker! Jag är faktiskt lycklig!! Jag har en underbar son och en ganska ok sambo(haha)jag bor i ett hus för 1 miljon kr, solen skiner och fjärilarna fladdrar vacker i min trädgård! Vi har mat på bordet varje dag och jag har en underbar familj och underbara vänner!
Tack stina för att du fick mig att tänka om!! love ya girl! ;)

1 kommentar:

  1. haha, men gud! tänkte inte alls på att du skrivit om det! vad lustigt!
    jamen visst, vad är det i det stora hela. klart som fan att man får gnälla, men tänk också på att stanna upp ibland och bara se över sitauationen, insikt är underbart!

    du är bäst!
    pussokram

    SvaraRadera