tisdag 11 augusti 2009

buhu buhu!

Läste just om "Bebis P"(Peter 17 månader)i expressen, han torterades i 8 månader av sin mamma och styvpappa! De bröt hans rygg och drog ut hans naglar, ströp honom mm.Den lille dog av sina skador! Socialen hade varit där men inte sett nått?!? JAG FATTAR INTE!!!! Sånt borde inte få hända! Fan varför läste jag det! nu mår jag illa!
"föräldrarna" har fått fängelsestraff, men hallå!!! de borde utsättas för det lilla "P" utsattes för!! tortera skiten ur dem!!!!
Usch!

4 kommentarer:

  1. AAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!
    Fy fan man tror ju inte att sådant här händer i verkligheten!!! Vidrigt!!! Uschuschusch!

    SvaraRadera
  2. Nä fy f-n! Det är så sjukt! Det är så overkligt. Hur kan man göra så? Jag tror inte att någon "vettig" människa kan svara på det!

    Tack för kommentaren jag fick. Det är så skönt att få veta att man inte är ensam om det man upplever! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Har du inte läst Aftonbladet -Hon som lämnade sin sjuka son hemma 3 dagar så den dog!!!! Fy fan säger jag bara. Blir SÅÅÅ AAARRRGGGGG!

    SvaraRadera
  4. HERREGUD! Fy fan. Stackars lilla oskyldiga barn. Sånt ska inte få hända och tanken att man ens kan göra så, hur kan man? Frisk, dum i huvudet, psykiskt sjuk, mänsklig och bla bla bla? Nee, jag finner inget ord till en sådan en som gör något sånt!!

    Usch vad arg jag blir!!

    SvaraRadera