fredag 14 augusti 2009

prickar från hell?

Min son har fått prickar! två på kinden, två på magen och två på ena armen! de är ganska stora och argt röda! känner inte igen dem? inte vattkoppor i alla fall!!
Jag är ju som jag erkänt tidigare hypokondriker och när ens son får prickar så är det lika med typ böldpest eller nått!!!

Tror nu stenhårt på att det är nå odjur här hemma som hoppat av katten och börjat äta på min son!!(för det kan ju INTE va en vanlig mygga) Å det är inte bara en eller två.. nä det är flera hundra och de ligger i hans vagn och i hans säng och morrar och väntar på honom!
Ja så måste det vara!! för jag och micke har ju inga prickar!!

Usch detta skrivs kanske lite skämtsamt,men jag lovar er att det snurrar i mitt huvud för fullt! å som vanligt vill de inte kolla på läkarstationen utan hänvisar till bvc.. som i sin tur har stängt för dagen!!!! :(
/ hypokondrikermamma nr1

2 kommentarer:

  1. Ser ut som vanliga prickar barn kan få lite då och då.. Mina pojkar har och har haft prickar som kommit och gått.. Ibland är det typ 1-2st, ibland 30-40st.. Men kommer de och är mer ihållande, typ 1-2 veckor, då skulle jag höra med BVC vad det kan vara.. Så slappna av, så ska du se att de försvinner..

    SvaraRadera
  2. myggbett ser det ut som, lukas har lika

    SvaraRadera