onsdag 5 augusti 2009

.....

Är så arg och ledsen så jag är spyfärdig!! Micke har varit grinig i flera dagar nu och idag gav jag mig inte.. efter 10000 vad är det för fel.. så sa han argt - jag är trött på hela jävla situationen!!
Ok!! vad menar du med det, sa jag!! Ja det är fint väder ute tex och jag är fast med melwin!!
SLAPP!! Rakt i ansiktet på den värdelösa mamman som trott att det var ok att dela på ansvaret och nätterna nu när båda är hemma!!
Men sanningen var alltså inte så.. han är arg för att han inte hinner meka bil, klippa gräsmattan mm mm

Jag vet inte var jag ska ta vägen just nu!! vill inte se honom! vill inte bo här! vill inte att melwin och jag ska vara en börda för "stackars" jävla karln!!

Till saken hör att jag höll på att göra mig i ordning för att ge mig ut med Winni så micke kunde söka jobb i lugn och ro!! Men det var alltså fel ändå!!
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! jag är spyfärdig!! jag är så jävla trött på detta nu!!

Måste fly men vart!?

2 kommentarer: