söndag 14 juni 2009

Värdelös..

Sitter här i sängen och lyssnar på min sons tunga snarkande andning.. han är genomförkyld plus att framtänderna förmodligen orsakar honom smärta..Känner mig totalt värdelös som mamma.. vill kunna hjälpa honom, göra honom frisk på en gång! Jag är nog inte mammamaterial.. skulle vilja va en såndär mamma som bara tar allt med en klackspark och tänker detta klarar jag!! Jag vill bara lägga mig ner och sova tills det är över! Tycker så synd om mitt lilla hjärtegryn ju!!!!!

Kanske är jag patetisk med so be it! Vill kunna trolla här och nu och bota allt det onda!

Älskar dig Winni!

1 kommentar:

  1. Jag lovar du är inte ensam!! Det visar bara att du älskar din son. Håll ut, det kommer att gå över! Hoppas ni blir friska så ni kan njuta av solen som ÄNTLIGEN vågar visa sig...

    SvaraRadera