fredag 19 juni 2009

Midsommarafton 09

Åkte till Norberg igår för att Melwin skulle få vänja sig vid mormor och morfar i lugn och ro(de ska ju va barnvakt)... han har ju blivit lite småblyg på sista tiden...

Idag tog vi en prommenix upp till midsommarfirandet i Karlberg i regnet för jag ville kolla om några gamla vänner var där med sina barn. Träffade då Sanna med familj :) Hade hoppats på att Chatrine skulle va där oxå men det får bli en annan gång när det finns tid :)
Efter att ha kramats med sanna en stund så gick vi hem igen och åt mellis och jag gjorde en krans till Melwin..

Sen kom släkten och det bjöds på underbar mat.. blev spymätt haha

Sen kom den SVÅRA biten.. åka hem utan Melwin.. Vi ska ju på 30-års fest i morgon (första festen för mig på 2 år)och då tyckte mamma och pappa att vi skulle få två barnfria nätter.. Snällt! :)
Men det är riktigt tufft att inte ha sin lilla groda hemma.. jag vet att han har det sååååå bra i Norberg men det blir så tomt! snyft snyft!


(sanna å jag)


(Winni)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar