måndag 15 juni 2009

mammas STORA kille!

Kom just hem från bvc... Melwin klarade BOEL-testet utan problem och han följer sina kurvor finfint! :) Han väger nu lite över 10 kilo och är lite mer än 74cm lång! Han är stooooor min kille :)
Nu sitter han på golvet och gräver i sin leksakskorg med en härlig snor-11 under näsan! Han har inte sovit mycket inatt pga hosta men han är ändå glad idag! pussunge!!

När vi ändå var ute idag så passade vi på att gå och köpa en sverige-body till Melwin.. har spanat på den tidigare men nu kunde jag inte hålla mig.. den är så söt! Winni ska få ha den på midsommarafton hos mormor och morfar! :)

Hoppas bara att jag och Micke håller oss friska.. känner mig lite hängig och har ont i halsen och huvudet.. men peppar peppar...

1 kommentar:

  1. Kanske kan ses nåt under midsommarhelgen?!?
    För övrigt kan jag berätta att vi har en pygmé här hemma..
    Bebis B. är bara 64cm kort och väger ca 8,5kg!! =)

    SvaraRadera