måndag 1 juni 2009

Soool!

Nä personen med woodoodockan är fortfarande igång men jag ville ändå skriva lite..

Melwin har feber och är snorig plus att hans vackra blå ögon är fulla med gult klegg :( han verkar inte va förkyld för snoret är genomskinligt'?? pollen eller ........vänta..... TÄNDER!!!!!!! tror framtänderna är på g! den lilla plutten får verkligen inte vila nå mellan gaddarna.. Han hämmas ju fan i utvecklingen pga att han inte orkar göra framsteg!! Han är ju ständigt slut!

Själv har jag varit ute i trädgården idag och grävt i rabatterna plus att jag har förklarat krig mot de där äckliga skalbaggarna som bara måste pippa i min trädgård!!
Det enda positiva med det är att det blir effektivt att döda dem när de "sitter ihop"! två i en smäll! HAHAHAHAHA!

Nä nu ska jag fixa lite kyckling och potatisklyftor! :) Bye bye!

1 kommentar: