måndag 15 juni 2009

Mens snor och igelkottar..

Sitter och tycker synd om mig själv.. har mensvärk plus att jag nu känner att jag oxå fått Melwin-snuvan! :( Skit oxå! ville ju va 100% på lördag då Sanna har sin 30-årsfest! Ser fram emot det och hoppas nu att denna bacill ger sig fort!!!!

Har även ikväll haft besök i trädgården av "mina" 3 igelkottar! Ni kanske undrar varför jag är så "besatt" av dessa små taggiga filurer! Men de är ju bara för söta plus att de kanske inte finns kvar så länge till.. de är utrotningshotade och hoppet ligger nu i ett avelsprogram för dem!
Men jag har ju ett avelsprogram här i trädgården som verkar funka riktigt bra :) Även förra året var de tre taggisarna här och bråkade och pippade för fullt i buskarna!
Melwin såg en av dem nyss från altanen.. han blev helt tyst och bara tittade.. undrade nog vad det var för konstig kisse.. så ser ju inte hans Sally ut :)

Nu ska jag och mitt snor gå och sova, fast först ska jag glo lite i nya Mama som kom idag! Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar