torsdag 3 december 2009

Såå mycket saker...

Har så mycket saker som jag vill sälja! Men jag kommer inte till skott med det! Hela källaren är full av  buddhafigurer och lyktor i alla dess former å färger! Vi hade ju orientalisk stil på ALLT innan vi flyttade till huset.. å nu står alla dessa vackra ting å samlar damm i källaren :(
Vore kul att hyra bord på loppis, men är rädd att man inte får sakerna sålda!

Hm aja! Är det nån som vill komma hit å "handla" så är det bara att höra av sig! Haha!

3 kommentarer:

  1. åååå jag vill jag vill jag vill

    SvaraRadera
  2. Det är farligt att nämna orientalisk stil, ljuslyktor och sälja i samma mening till mig.. ;)

    SvaraRadera
  3. Hmmm...ljuslyktor är något jag är intresserad av iaf! ev några buddhagrejer å! Har ju sånt på övervåningen! :-) // Ramona

    SvaraRadera