onsdag 2 december 2009

Ett litet inlägg..

Hinner fan inte blogga nuför tiden! Allt går i 110 här hemma och på kvällarna är jag helt slut!
Fast jag vill inte gnälla.. hela min familj mår väldigt bra just nu :)
Micke har fått nytt jobb som han börjar på nästa vecka, Melwin växer och busar för fullt och jag mår bara bra just nu! (har problem med nacken, men det är en skitsak)

Har haft en skön dag med min son som började med en härlig sovmorgon!På eftermiddagen träffade vi Emma och Melina och tog en kylig, men skön, promenix!

Nu sitter Melwin å leker med sin favvobil och jag ska försöka kolla min mail och läsa på Aftonbladet lite!

Har några fullbokade dagar framför mig, vilket känns toppen!
* I morrn ska jag träffa Johanna
* På Fredag ska vi ha playdate med Stina å Dante
* På Lördag kommer Mickes bror å hans flickvän hit :) och de sover kvar till på Söndag!

Kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar