lördag 12 december 2009

Kunde inte sova..

Kunde inte sova natten som var.. Inget ovanligt när det gäller mig! Tänkte att det var länge sen jag kollade efter mina "figurer" i taket! Knäpp, undrar ni!? Ja kanske lite.. haha!
Jag hittade alla mina figurer i taket när jag hade ALLVARLIGA sömnproblem under min rehabilitering för min depression! Det var ett sätt att koppla bort min ångest! Knäpp, undrar ni!? Jaaa! haha!

I mitt tak finns:
  • en alien
  • en ängel
  • en varg
  • en afrikansk gudinna
  • en fisk
  • en skalbagge
  • å en gubbe
å alla är de alltså kvisthål! :)
Letar ibland efter nya.. men det är svårt! haha!
Vill ni fortfarande va vän med mig!?  Haha!

2 kommentarer:

  1. HAHA, du är för härlig vännen! jag hade också sådana grejer som jag kikade efter förut :D

    jasså? åfan... då kanske det kan löna sig att boka in en tid på vc iaf... kanske hoppas på en remiss till en kiropraktor... tack för hjälpen iallafall! :D

    SvaraRadera
  2. Shit, du är verkligen skit läskig !! ;) Men jag gillar dig ändå.....vet du varför.....för jag brukar oxå göra likadant hahahaha

    SvaraRadera