måndag 21 december 2009

Fan fan fan...

Jag orkar inte meeeeeeeer! Kl är 05;19 å vi har återigen varit vakna sen strax efter 03! Fattar inte!! Varför kan han inte sova bra nån gång! Frustrerad!? JAAAAAA!
Vill inte va arg på honom, men jag är sååå trött! Säger som jag brukar säga ,att om det var nån gång ibland så skulle jag inte bry mig.... men det är ju fan jämt!
Är det nått fel på honom!? Är det nått som fattas i hans lilla kropp!? Är detta verkligen normalt!?

Han står nu i sin lilla supermanpyjamas och leker med ett snöre.. han är ju min lilla älskling, mitt allt! Men jag vill bara att vi ska få sova!
Han somnade lixom 23:00 å sov till strax efter 03 och även under dessa timmar vaknade han flera gånger.. Jag, jag har inte sovit alls!!! Det är ju toppen!

Undrar när han tänker låta mig somna!? Ska till Satn ikväll med Erika å Stina! Längtar såå efter det men som det känns nu så kommer tjejerna få köra mig i rullstol! :(

Nä nu ska jag sluta "gnälla" för det finns det nog många som tycker att jag gör!

God morgon!

2 kommentarer:

  1. man måste få gnälla.
    men vet du, det kanske är dags att söka hjälp? ringa ner till bvc eller boka tid hos barnläkare för en undersökning, han kan ju ha brist/överskott på något ämne som gör att han inte kan sova regelbundet? nattuggla, visst, men sömn är ju livsviktigt.

    SvaraRadera
  2. ush gumman det låter inte roligt. Hoppas attd et blir bättre för er snart. Sömnen är ju roten till all ork (efter kärleken) och det är ju så viktigt för att man ska orka med att ta tag i saker, hantera allt.

    KRAAAAAM

    SvaraRadera