måndag 11 maj 2009

såå tacksam!

Denna dagen har bara legat på plussidan!! ok natten var som vanligt lite orolig men det spelar faktiskt ingen roll..
Min gulliga vän Johanna kom och hämtade Melwin idag efter lunch, och tog med honom till Åsby. Micke och jag fick flera timmar barnfria och kunde äntligen ha massa sex.. NÄÄÄÄÄÄ! bara skojja! vi städade hela nerevåningen plus att jag hann plantera lite växter.. vi fick dessutom äta lunch ifred utan avbrott :)

Melwin saknade oss inte alls utan hade en mycket bra dag med sin "nanny" :)

Jag är såååååå tacksam och det kändes så bra att det gick så bra!!!

Tack snälla vännen för idag! puss! :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni hade det skön.. eh.. jag menar lugnt och fridfullt! ;) Vi (Winnie och jag alltså) hade iallafall en jättemysig eftermiddag! Puss på er!

    SvaraRadera
  2. Va härligt att du har så fina vänner som hjälper dig gumman.

    SvaraRadera