torsdag 21 maj 2009

....

Vet inte vad jag ska skriva! vill skriva massor men orkar inte drabbla upp allt!

Men kort och gott: natten till ons så var jag uppe med en gråtande unge mellan 03 och 05.. tog över från micke för jag märkte att han var frustrerad! Tänkte att micke nog tar natten till tors så jag får nog ändå vila :) men men då händer det!!!!!!Micke blir FÖRKYLD!!!Åh alla ni tjejer vet hur synd det är om en kille då!!
Fan fan fan! marie behärska dig!!!!!!!!!!!!!
han hade ju faktiskt 37.8 idag!!

Så det blev en natt till för mig. Fast det var ok! jag förstår att man inte vill ligga och vakna hela tiden när man mår dåligt! Jag är inte helt känslokall!

Det är andra saker jag retar mig på när han insjuknar! Han rör sig lånsamt och prata annorlunda å tyst! Han ser lixom döende ut!

En annan har grym mensvärk å blöder sjöar plus huvudvärk pga sömnbrist men det är lixom bara att köra på!
Jag har tvättat, diskat, lagat mat, matat och lagt barn, varit ute och handlat småstädat och detta med en gnällig winni att underhålla hela tiden!

Min undran är om hur det skulle se ut om jag var sjuk och bara låg i sängen med datorn för att sen förflytta mig till soffan för att se simpsons och få maten serverad!

Ok han hade winni med sig en timme nu på kvällen i sängen med datorn!! så jag fick ju faktiskt dricka en kopp kallt te!!! (var tvungen att spring upp och försöka få i winni maten, han strular nu när gaddarna vill upp)

Micke får vara sjuk och jag vet att han ÄR sjuk, men kan jag få ett Tack i alla fall! bara ett litet jävla tack! Och kan han inte prata normalt... haha ja jag säger då det!!

Nu ska jag sova det som går! för melwin sover som vanligt oroligt! min plutt!:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar