söndag 10 maj 2009

Frustration!

Är frustrerad!! på min sambo och på vårt förhållande.. jag fattar inte hur två personer som varit ihop i snart 12 år kan prata så olika språk!!
inatt sov micke med melwin och ville vila lite till efter uppgång i morse.. visst sa jag för jag vet att man inte sover bra när melwin är igång!
Kl 14.30 gick jag ut med stina.. vid 16-tiden ringde jag och frågade om han ville komma och fika.. då hade han just vaknat! men jag sa bara ok, för jag tyckte att han skulle få slappa första dagen som arbetslös :) kl 17.30 ringde jag igen och frågade vad han gjorde.. då tittade han på hockey.. klart han skulle få göra det tyckte jag det var ju slaget om brons!

Men då trodde jag oxå att jag skulle komma hem till en glad och go sambo.. men nää! hans kroppsspråk talade tydligt om att så var inte fallet!

Å då händer det nått i marie!! jag blir spydig å jävlig.. kan inte hjälpa det jag blir sååååå trött på hans puttrande!! nått jag sett mycket av på sista tiden!

Jag vet att han är arbetslös och att det har varit mycket för honom det här året.. men vet ni vad!!? det har det varit för mig oxå ju, vi lever ju tillsammans!!!!!

Jag försöker vekligen att kämpa emot min ångest å se positivt på framtiden men det hjälper INTE med en puttrig sambo!

Jag älskar honom mest i hela världen och vill ha min micke!! min micke som är sådär gooofy å söt! som fiser å skyller på katten o som alltid slår mig på rumpan när han går förbi när jag lagar mat, som kommer på uttryck som "sällan stuttsar en termos" , som på fyllan!! :) MIN MICKE!

De som säger att det är fel med homosexuella, ni vet inte vad ni pratar om!! fan va skönt det skulle va att leva med en tjej ibland!! då kanske jag skulle fatta nått av vad min partner höll på med!!

Nu är han ute med melwin och går runt och är sur på mig! bara för att jag sa att han sov till 16 några gånger för mycket! ja jag erkänner att jag lät sur och jag sa förlåt för det, med som sagt... det är så jag blir när jag får nog.. jag slår under bältet!! inte stolt över detta men jag orkar inte ORKA hela tiden!!

Älskar dig micke!

1 kommentar:

  1. Fan va jag älskar inlägg som detta. Sanningen, den brutala, ärliga, oromantiska sanningen men ändå med osynliga rader fulla av kärlek.

    SvaraRadera