fredag 17 april 2009

Sol sällskap och Lidl!

Har trots ännu en skitnatt haft en skön dag! (fast jag är trött som en hamster dagtid)
Gick en prommenix med min tvillingsyster (från olika föräldrar)Stina! Vi gick runt lite på samhället och passade på att gå in på lidl och glo, för vi ville se om det fanns nått billigt av värde där inne nu när vi är så fattiga båda två! Men det fanns det inte!! haha

Sen satte vi oss på en bänk (a la alkis) och snackade skit om våra män ett tag!
Det är inte alltid lätt att va ny mamma och hålla ordning på allt som har med hem och övriga livet att göra! Ibland orkar man helt enkelt inte ha såå många bolla i luften. Visst jobbar männen på dagarna, men de får i alla fall sova på nätterna!! Micke sover i gästrummet med öronproppar för att inte störas och det är helt ok med mig.. men då vill jag åtminstone få sitta i nån minut och läsa min nya Mama när han kommer hem! Men men! Nog om det!


Melwin växer så det knakar och bli bara mer och mer charmig för var dag som går!
Han väger nu ca 9 kilo och är snart 72 cm lång! Han är en stor kille!

Han pratar massor Babababa osv och pruttar med munnen så drägglet stänker!
Han använder pincettgrepp (när han har tid att koncentrera sig så pass) han ålar åt alla håll på golvet och ser ALLA spännade saker runt honom.. tex ellosfakturor, mammas tidningar Alvedonaskar mm mm!
Idag såg jag tydligt att det är en tand till på g, denna gång i överkäken. Men inte de i mitten utan de bredvid de i mitten! Micke tror att det är hans huggtänder som kommer! Kanske har han rätt för ungen älskar att bitas! haha

Oao! Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar