tisdag 28 april 2009

mammas stora kille,,,,






Klockan är 00:07 och det är bara några minuter kvar till att du min son fyller 6 månader!
Jag fattar inte att det gått såå fort :)
Min underbara goa,söta,envisa,älskade unge! Ord kan inte beskriva vad du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig!
Vid det här laget för 6 månader sen så hade de just börjat öppna min mage för att sen lyfta ut en liten du!
De la dig på mitt bröst en stund och jag minns att jag knappt fattade att det var sant :)
Men där var du och du var bara min (och pappas så klart)!
Du sover just nu sött mitt barn här bredvid mig, men i morgon ska vi fira dig och dina framsteg i livet!
ÄLSKAR DIG!!!!!

2 kommentarer:

  1. Grattis till er och Melvin!! Både för Namngivning och 6 månader... Tänker på er och är så ledsen att jag inte kan vara där... Om jag saknar er!!!!!!! Massor med kramar... Älskar er!!!!

    SvaraRadera