tisdag 14 april 2009

Får ingen luft idag...

Vet inte vad jag ska ta mig till just nu.. är såå trött! Melwin har hållt mig uppe hela natten.. han har gråtit och gråtit.. :(
Vet inte varför.. önskar man kunde ha en liten läkare i garderoben som man kan plocka fram när man blir orolig!

Han var som vanligt hela dagen igår men sen när han skulle sova så började han tokskrika!!! Blev lugn en stund när micke böt blöja på honom men började igen så fort han hamnade i sängen!
Å då säger micke den där meningen som jag hatar - gumman jag måste ge mig nu jag ska upp och jobba i morrn!
Jag VEEEEEET!

Melwin somnade till slut men vaknade flera gånger och var jätteledsen.. Kl 4 gav jag upp och gick och gjorde mat till honom plus att han fick en alvedon..
Han var inte nå ledsen denna stund!
Så fort han hade ätit upp ersättningen så bajsade han och ut kom såklart alvedonen!! suck!
Vi gick ner och böt blöja och han fick en ny "supp"!Jag gick som i en dimma av trötthet och gjorde då nått som jag aldrig gör.. lämnade honom på soffan när jag skulle tvätta händerna...
När jag hörde dunsen så stannade mitt hjärta!! Min bebis hade ramlat från soffan!!
Han var ledsen en sekund typ men jag kunde knappt andas, kollade efter skador och tecken på hjärnskakning!! Fy fan vilken kass mamma jag är! Vi gick och la oss och somnade om i två timmar.

Det syns bara en liten röd fläck i hans panna nu på dan men jag skäms så fruktansvärt och vi som ska till bvc i morrn, de kommer ringa bris eller nått!!
(Nä jag vet att de inte kommer göra det men det är så jag känner just nu!)

Nu har hela dan sugit fast Melwin mår bara bra och leker i sin gåstol.

Oao! kramar från en kass mamma!! :(

3 kommentarer:

  1. ingen kass mamma alls. Säg nån unge som inte har ramlat ner från nåt ställe så. Ludde ramlade ner från skötbordet !!!
    Hugo från sängen.
    Visst dom är kanske inte riktigt som dom ska ibland, men det beror på att dom brås på deras far ;)

    Kram på dig gumman, vet hur du känner dig.

    SvaraRadera
  2. Du är absolut ingen kass mamma! En kass mamma är en sådan som skiter i sitt/sina barn och det gör absolut inte du. :) Det är så vanligt att barn ramlar ner från vad som helst. Visst kan man känna sig dum, men det är inte ditt fel. Man kan vända sig om bara och ungen kan ligga på golvet.

    SvaraRadera
  3. Du är absolut inte en kass mamma. Vet du varför? Du bryr dig om och älskar ditt barn!

    SvaraRadera