torsdag 19 februari 2009

Oj oj vilken dag!

Dagen har varit lite dryg idag.. min son har motarbetat alla mina planer.. suck! Tur att han är så söt! haha! Men jag har i alla fall hunnit starta en maskin tvätt och en med disk(dock i olika maskiner!) sen hann jag även gå på toa och göra nummer två! Jag har en speciell mage.. varja gång jag blir kall om fötterna, tex i källaren, så måste jag akut gå på toa! Men då blir jag ju heller aldrig förstoppad, behöver bara gå ut på altanen en sekund!! Då vet ni det! haha
Nu ska Winni-the-poop äta den SOVA!!!!!! Oao!

2 kommentarer:

  1. Trevlig information! :) Hahaha.. Saknar er.. Puss!

    SvaraRadera
  2. Ligger i släkten det där med kalla fötter o nummer två.....
    Skit i o städa!! nej jag menar, STRUNTA i o städa.

    Vill bara göra ett inlägg till ett av dina tidigare inlägg, du får själv lista ut vilket;
    Man kan inte vara vän med alla för alltid, man ska välja dem man har ett energibyte med, inte de som tar energi... Gå vidare!!

    puss till Winnie från kusinerna
    Länge leve "Bobob"
    Kram

    SvaraRadera