fredag 27 februari 2009

Guud va tomt!


Vår son sover hos mormor å morfar i helgen! Vi har fullt upp i morrn med lite allt möjligt(plus att jag inte sovit på en vecka nu, Winni håller på att få tänder!) och då erbjöd sig morföräldrarna att ha hand om guldklimpen! De saknade honom och kommer ha fullt upp själva den närmaste tiden, så de ville passa på att va med honom nu när de var lediga!

Jag älskar mina föräldrar och är så glad över att Winni får uppleva sånna morföräldrar!

Han är så lyckligt lottad, och blir enormt bortskämd när han är där!


Folk kanske tycker att vi är elaka föräldrar som lämnar bort honom såhär ibland, men det är inte bara för att lata sig å ha det lungt å skönt, utan det är min läkares "orders"! Jag är inte bara en trött småbarnsmamma, utan en "tjej" som tillfrisknat från en djup deppression!

Å om jag inte ber om avlastning ibland så har jag lätt att trötta ut mig för mycket! Vill aldrig va så sjuk igen, å vill inte att Winni ska ha en deppig och trött mamma!


Folk kanske tycker att -Då skulle hon väll inte skaffa barn!!

Men det skiter jag i!!!

Winni är det bästa som hänt mig och jag mår faktiskt bättre än jag gjort på lääääänge!:)

Detta mycket tack vare min underbara son. Han är mitt liv! :)

Ses om ett dygn min son! :) Älskar dig dit universum tar slut!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt inställning! :) Puss!

    SvaraRadera
  2. Du ska inte ha dåligt samvete för att ni "lämnar bort" Melwin då och då. Jag skulle också göra det om jag kunde! Jag önskar faktiskt att Lukas mor & far föräldrar kunde bo här i Hallsta! Vi föräldrar behöver också sömn för att fungera. Tänk vilken bra relation Melwin kommer att ha med mormor och morfar. Lite avis är jag :) Kram på dej och SOV GOTT!!

    SvaraRadera