onsdag 17 november 2010

lite nere..

Har haft en svacka idag.. mår inte bra! Tyvärr har det gått ut över min mamma! :(
Saken är den att jag älskar julen! ÄLSKAR! Åh nu när den börjar närma sig och alla affärer har börjat jula till det så blir jag bara så ledsen! För det kommer bli en jul utan julkänsla.. Vi har ju fuktskada i köket och vi har inte hunnit göra klart vårt (jävla) matsalsrum! Åh eftersom allt detta dessutom kostar oss mycket pengar så kan jag inte fixa resten av huset heller! Det kanske framstår som ett löjligt problem men jag mår verkligen dåligt! Vill ge min son varma och mysiga julminnen! Vill kunna bjuda hem vänner på glögg utan att skämmas över hur det ser ut.. eller se dem sitta på golvet för vi har inte sittplatser till fler än 4! Det är sååå emot min natur att leva såhär!
Så fan för denna jul! jag vill bara lägga mig i sängen och dra upp täcket! God natt! Väck mig 2011!

1 kommentar:

  1. Men vännen!
    Vill bara säga att jag bryr mig inte om hur det ser ut hos er när jag hälsar på, för det är er jag vill se inte ert hem! Så glögg ska vi dricka!
    Kram från oss ♥
    /Sanna

    SvaraRadera