söndag 14 november 2010

Fars Dag!

I min familj så har vi aldrig firat mors eller fars dag. Kanske med en teckning och en kram eller så men inte mer! mina föräldrar tycker att det är kommersiellt och att man betyder lika mycket som far och mor varje dag! Åh jag håller med! :)
Melwin och jag bjöd pappa Micke på god mat och så fick han en teckning som Melle ritat! Såå fin så! :)

(Just nu hör jag att det pågår en kamp i vilja ute i köket! Skönt att pappa får ta denna.. jag har tagit de övriga 10000 som varit idag! Jag hörde mig själv säga högt - "men herre gud! " en av gångerna! För herre guuuud vilket humör han har! )

Nu kommer Melle inåkande på sin bil med tomteluva på huvudet! Säger -tut tut till katten och ber henne sen vara tyst.. fast hon inte säger nått!  Nu kastar han skor omkring sig i hallen! Nä nu ska mamma rycka in! Nån som vill köpa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar