måndag 4 oktober 2010

tuttar på Tv

Sitter och dricker lite te och försöker varva ner efter en ganska kämpig dag med min son. Som tur var så var kvällen riktigt mysig! :) Micke jobbar natt så huset känns sådär konstigt tyst .. det är bara jag och ljudet av mitt knappande på datorn.
Tv 3 är på och just nu är det en dokumentär om unga tjejer i  England som vill bli topplessmodeller! Borde byta kanal för mitt självförtroendes skull men jag orkar inte leta efter dosa! Så nu sitter jag här och tittar på en massa smala blondiner med perfekta kroppar! Bläääää!
Är inne i en såndär period som innebär att jag vill göra om allt! Mig själv, min garderob, huset osv! Åh att ta tag i vikten å kroppen är ju gratis men resten kostar för mycket pengar.. Men guuuuuuud vad jag vill shoppa! Det är riktigt illa! Undrar om det är friskt att vilja det så mycket! Hmm!? Kanske inte ska fundera mer på det! Natti!
Ps! det är M -K -väder ute! ;) Me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar