onsdag 13 oktober 2010

samma men ändå så olika..

Sexigt: en tjej i en reklamfilm för shampoo.. hon är såå sexig när hon kommer ur duschen
Osexigt: jag när jag kommer ur duschen.. håret ligger slickat på huvudet å men ser utväxt i fel färg, allt fett har lixom smält under huden så man är lixom extra mjuk och hängig!

Vackert: i en reklamfilm vaknar en familj i samma säng och solen kikar in genom fönstret.. det lilla barnet ligger och säger - go go ga och leker med sina fötter.. föräldrarna ser varmt på varandra och myser
I mitt sovrum:  det är mörk i rummet och jag hör en liten röst som säger - mamma! Sen får jag en klapp i ansiktet.. jag tittar på klockan och inser att det är TIDIGT! Min son klättrar över mig och jag håller på att kissa på mig när han knäar mig i magen.. han river ut allt ur alla skåp i sovrummet och jag kravlar mig ur sängen..

Vackert : alla mammor i tv-serier som vaknar sminkade och med håret i ett sexigt ruffs och som klär otroligt bra i sin mans lite stora skjorta
Jag på morgonen: PÅSAR under ögonen.. osexigt hårruffs..och klär inte så bra i min skitiga morgonrock!


 vad mer? jag kommer nog på nått snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar