måndag 4 oktober 2010

en sån där morgon...

Natten har varit knölig.. Melwin har hostat och varit allmänt orolig och själv har ja vaknat av att jag var torr i halsen och fick panikhosta.. så när Melle vill upp önskade jag mer än någonsin att han hade en snoozeknapp!
Sen har morgonen fortsatt i samma anda.. Melwin är gnällig och vill bara ha "nam nam" Jag är toktrött och känner mig som världens sämsta mamma för att jag inte har tålamod! Åh min son testar det lilla jag har idag!!!  Han river ur alla blöjor ur lådan.. han river ur lådorna i köket.. han stoppar pepparkaksformar i mitt te.. han får smaka te och spottar ut det i soffan.. (vår vita soffa).. när jag sägar åt honom så blänger han tillbaka och säger : NEEEEJ!
Suck! Hoppas jag hittar lite energi i nått skåp eller nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar