måndag 26 juli 2010

Övertrött fast glad!

Efter att Micke försökt lägga vår son i en halvtimme så tog jag över..  åh lillkillen är ju sååå trött, men kan inte riktigt slappna av helt.. Han är uppe i varv efter en busdag med sina kusiner!
Han knöla å knölar, pratar å skrattar.. han fiser å säger högt OJ! Jag kan inte hålla mig.. haha! Han drar igång sin speldosa som hänger på sängen å klappar händerna åt sig själv osv.
När det gått 40 min så ställer han sig upp i sängen å börjar hoppa.. jag tar ur nappen.. han lägger sig ner å får nappen...men han ligger bara å busar.. jag tar ur nappen igen å säger -man får bara ha nappen om man ska sova Melwin!
Melwin lägger huvudet på kudden och "fakesnarkar" högt och sträcker ut handen för att få nappen... Haha! Vad ska man göra? Jag börjar skratta igen å vi ger upp.. efter 1 timmes kämpande (från föräldrarnas sida) så går vi ner igen en stund!
Men nu sover han! BUSUNGE!!

1 kommentar: