tisdag 13 juli 2010

I survived!!

I lördags kom DE! Brudarna... (och killarna som hämtade Micke)! Där satt man i lugnan ro och åt seeen frukost!  :) Men nu var det bara att hänga på.. de tyckte jag hade liite dålig andedräkt och gav mig därför "munskölj"!!! Som man konstigt nog skulle svälja!? Hmm! haha!
Sen började alltså min möhippa!! Så här blev min dag:
  1. Lunch hos en av tjejerna.. mm gott! Sen lite "husmorsuppdrag" till mig! Bla sätta på örngott på kudde och påslakan på täcke på tid och att smälla ballonger med kudde! Riktigt svårt faktiskt!! För varje uppdrag jag klarade (och inte klarade) så fick jag ett "pris"! Dvs jag fick ta fula saker att ha på mig ur en påse! :) Hehe! Det blev glasögon, fuuult läppstift och en ännu fuulare kjol!! :) dessutom fick jag en bröllopsbukett och ett litet paraply att bära på..
  2. i full utstyrsel bar det iväg till Kolbäck.. där fick jag prova på Floating! Såååå skönt!! Tänk att en tjockis som jag kan flyta!! haha! ;)
  3. När jag kom ut från floatingen så satt alla brudarna där och väntade på mig.. å sen bjöds det på Chokladprovning!! Mummmmmms!
  4. efter chokladen bar det iväg till Hallsta centrum.. där fick jag knata runt lite visa upp mig.. å så fick jag dammsuga upp "pappershål" från en hålslagare med en handdammsugare mitt på torget! Liite pinsamt.. men det bjuder jag på!!
  5. sen hem till en annan av tjejernas hus för middag! :) Medans maten blev fixad så fick jag en privat "kurs" i Mary Kay! Behandling av både händer å ansikte och sen lite make up på det! :) Kanon!!
  6. sen fick jag besvara lite frågor om mig å Micke å göra en tavla!
TACK SÅÅÅÅÅÅ MYCKET TJEJER!!! DET VAR BÄTTRE ÄN JAG NÅGONSIN HOPPATS!!LOVE U!!

1 kommentar:

  1. Men vad sa vi om den där kjolen? Den var ju fiiiiin! =)

    SvaraRadera