söndag 4 juli 2010

Anonym..

Du anonym som kommenterade mitt inlägg ang min kommande möhippa.. Vet ju inte vem du är.. men vi har ju inte kunnat bjuda ALLA våra vänner till bröllopet.. Micke å jag har tillsammans kommit fram till vilka vi skulle bjuda! ! Å det blir ju de som ska på bröllopet som blir med på möhippan/svensexa! Så är det ju bara! :(
Vi har ju inte ens kunnat bjuda alla släktingar vi ville! Så vem du än är så kan jag inte gå runt och tänka på ALLA som inte blev bjudan... då blir jag bara full med skuldkänslor.. Åh DET tänker jag INTE ha när det gäller mitt bröllop! Det har jag så det räcker annars!
Kram!

2 kommentarer:

  1. Nu kanske det låter som att det var jag som var den anonyma, men så var det inte :-)
    Tänkte bara lite... På möhippan kan väl även de tjejkompisar som inte är bjudna till bröllopet komma, om de nu vill alltså...
    Vet att Micke var på en sven6a nyligen. De som skulle gifta sig kunde inte bjuda alla sina vänner, men de som fixade sven6an bjöd alla grabbarna i umgängeskretsen iaf. Så fick de vara med på det istället. Det blev kanon!!
    För jag förstår dig absolut, man kan inte bjuda alla man umgås med på sitt bröllop, det skulle bli DYRT!!!
    Och du ska INTE ha dåligt samvete, det är Din dag och det är ni som bestämmer!

    SvaraRadera
  2. Hej! Gick in för att läsa om din härliga möhippa och såg detta inlägg. Håller med om att du inte ska ha dåligt samvete! Jag/vi fick oxå en del "onda" blickar både efter Möhippan och bröllopet men det är bara att strunta i. Det är ju ert bröllop och då ska man faktiskt ha rätt att bestämma själv över det. Vi bestämde innan att bara bjuda dom vi aktivt umgicks med under senaste året. Tycker det är lite tragiskt när folk förutsätter att man ska bli bjuden på bröllop så där. Har man ett mindre bröllop som vi så kan man ju inte bjuda alla. Kram på er! Ser fram emot att få se bilder från ert bröllop sen!!!! Marit

    SvaraRadera