lördag 15 maj 2010

Sommar sol och lunginflammation!


Guuuuud vad skönt med värme och sol! Tyvärr mår inte min lilla prins så bra! Tyckte inte hans förkylning ville ge sig så vi åkte in till Oxbackens akutläkarstation i Västerås.. där konstaterades det snabbt att han hade fått ensidig lunginflammation och att det var en öroninflammation på g oxå! Stackars min lilla kille! Trodde inte det var såå allvarligt! Han var ju lite pigg till och från! :( men nu har vi fått Kåvepenin så vi får bort skiten! Micke och jag hostar oxå å känner oss hängiga.. vi borde kanske ha bett om att de skulle lyssna på allas lungor! Hmm! Bra att vara efterklok! Men vi får hoppas vi inte får samma som Melwin!
Nu ska jag sussa! Natti!


Min prins plockar blommor! :)

2 kommentarer:

  1. är det sant? men stackars barn! hur lyckas han få det? ojojoj, men vad skönt att det är konstaterat nu, det brukar snabbt bli bättre när penicillinet får göra verkan....

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Stackars liten :( Krya på er! <3

    SvaraRadera