söndag 16 maj 2010

Oj oj oj..

Nu är det dax igen.. Micke är sjuk!!Jag KAN inte rå för det! Jag blir så irriterad!! Han har inte ens feber men det verkar som om han är döende! Den där reklamen som driver med män som är förkylda är sååå sann! Min pappa är likadan!!
Alltså missförstå mig inte!!! Han ÄR förkyld och han har rätt att känna sig hängig .. MEN KOM IGEN!! Nån måtta får det vara! Han rör sig långsamt, sätter sig långsamt och han pratar tyst så tyst!! ALLT går i snigelfart! Om jag frågar om han har feber blir han sur! Om jag frågar om vi ska ringa akuten blir han sur! (Han har inte feber men det beror på att termometern visar fel!)

Jag är oxå förkyld men jag kan inte lägga mig i soffan under en filt! Jag fick för all del sovmorgon, men jag somnade 4 inatt efter att ha varit uppe och gett Melle välling.. han vaknade och hade typ nattskräck!
Jag har dammsugit, lagat mat, diskat, varit ute med Melle så han fick frisk luft och passade då på att plocka bort maskrosor på uppfarten. Sen var det dax att gå in och laga mat igen! det är ju det som kallas livet och vardag!Jag försöker få till vår vardag!!

Men Micke tycker bara jag är elak och spydig! Så hur jag än vänder mig så har jag rumpan bak!

En kompis till mig berättade att hon en gång gått ut och skottat snö fast hon hade magsjuka.. BARA för att visa sin magsjuka (gnälliga) sambo att man faktiskt MÅSTE göra vissa saker även om man är sjuk!
Tror ni han sa nått eller fattade piken!? Nää!

Dessa karlar! :)

1 kommentar:

  1. Hahahaha
    Det var JAAAAAG.
    Fan jag känner så väl igen mig.......dom är bara FÖR patetiska.
    Om det är nåt jag är allergisk emot så är det sjuka karlar. HATAR DET!!

    Dom är verkligen HELT JÄVLA PANTADE då :D hahahaha
    (känsligt ämne detta)

    SvaraRadera