tisdag 4 maj 2010

Nää inte ångest!

Det var länge sedan jag hade sån ångest jag har ikväll! Sitter själv i ett tomt hus och saknar mina killar! Micke jobbar extra och Melwin fick va kvar hos faster pga att jag ännu inte är smittfri!
Men nu saknar jag dem sååååååå!
Allt kommer över mig när jag blir såhär ensam..
Såg att  det närmar sig för en inskrivning på Arbetsförmedlingen!! Det är den största boven i dramat just nu!
Melwin har ingen dagisplast än och jag har sett fram emot denna sommaren med mina killar!! Vill inte bli uttvingad på nått jobb som får mig att må pyton! Mår skiiit! Många tycker att det bara är att ta ett jobb och va glad! Men jag kan inte!! Det finns inte i mig!

Å att Melwin sover för första gången ensam hos sin faster ger min oxå ångest! Vet att han har det sååå bra där.. men det känns ända jobbigt! Vill inte att han ska va ledsen! Nää fy nu måste jag sluta! Bryter ihop snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar