lördag 17 april 2010

prutthumör..

Jag är på prutthumör idag.. och har varit det de senaste dagarna oxå för den delen! Orsak!? Frustration!
Jag har 20 kr på kontot och det är långt kvar till lön!! Vi har allt vi behöver hemma.. så vi behöver lixom inte svälta eller så.. men jag mår sååååå piss av att inte ens kunna köpa en glass eller så om jag vill! Jag har slutat med godig och dricka (igen) och känner återigen av abstinensen som följer med dessa "droger".. å då är räddningen för mitt humör att handla! Jag erkänner... så är det!!!
Jag snackar inte om att köpa kläder eller smink för tusentals kronor.. (även om det vore toppen) utan om att bara kunna handla NÅTT! Disktrasor.. tulpaner.. nya nappar till Melwin.. VAD SOM HELST!!!!

Men nu kan jag alltså inte det! Å det suger!!!!!
I-landsproblem! Ja! Men det suger i alla fall! Bara de som vet hur det är att shoppa bort ångest vet vad jag pratar om!

Å att Micke jobbar hela helgen gör mig inte gladare! Jag saknar honom när han är på jobbet... men tar ut min frustration på honom när han kommer hem! Förlåt älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar