fredag 9 april 2010

morr spott å fräs plus lite böööl!

Nu har Melwin snart varit dålig i två veckor.. vi väntar på bajsprovsvaren å kan inte göra så mycket annat! Det jobbigaste nu är att hans feber är mycket högre! ligger mellan 38.5 och 39.5 hela tiden.. eller ja det sjunker ju tillfälligt med alvedon men...

De senaste 3 nätterna har varit skitjobbiga å denna har slagit alla rekord! Jag har typ inte sovit nått alls å vid 5 i morse så gav jag upp! Då hade Melle gråtit å knööölat i 1,5 timmar. han ville lixom inte upp men kunde heller inte komma till ro! Jag provade ALLT! (han somnade 23 så han hade INTE sovit färdigt!)

När jag kommer upp märker jag att jag fått mens... suck!
Försöker gör välling så snabbt jag kan till min gråtande kille.. lyfter upp honom för att gå in i vardagsrummet.. trampar på en klossHELVETE å är nära på att börja lipa!

Nu sitter vi å tittar på när Makka Pakka går runt i drömmarnas trädgård å letar efter nått att tvätta! Livet är på topp!!

1 kommentar: