onsdag 21 april 2010

Hjälp å fy å wow!

Förvirrad!! Tack Stina!!! ;) Blev idag intvingad på Ruths högtidskläder av Stina!! Var helt säker på att det inte skulle finnas nån klänning för mig å mina tuttar! Men jag gav efter.. väl inne sa jag vad jag ville ha för färg på min bröllopsklänning, för det har jag vetat för alltid vilken det skulle vara! hon i affären plockade då fram några som fanns att beställa hem i just den färgen. Den första var fin men för blingig, den andra blev jag skitfet i.. men den tredje var faktiskt riktigt fin (förutom färgen som var fulgrön). Men jag blir sååå osäker! Jag HATAR mina tuttar! de förstör allt! Försökte "se " klänningen i min färg och omsydd efter mina mått, men det var svårt!
På fredag MÅSTE jag ringa och säga om jag vill beställa hem den eller inte! Tar de hem den så är det ju till mig , så då måste jag ta den! Priset var helt ok och jag har nu börjat känna att jag kanske vill ha en riktig pangklänning till skillnad från hur jag har tänkt tidigare! (du hade rätt Sanna!)

Suck! skulle nästan vilja åka in å prova igen!! Önskar de kunde ta hem en i min färg å att jag sen fick bestämma mig!

1 kommentar:

  1. I say go for it. Du kommer bli en smashing brud, precis som du förtjänar att vara :)

    Plus att det kommer bli skitsnyggt i din färg!

    SvaraRadera